دانلود اهنگ تله پاتی
نوشته شده توسط : همدمه تنهایی

دانلود آهنگ جديد بنیامین بهادری به نام تله پاتی با کیفیت بالا

با دو کیفیت 320 و 128 و لینک مستقیم

 

تله پاتی

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ بنیامین بهادری به نام تله پاتی

 

تو فقط با قلب من در ارتباطی اونم چه ارتباطی 

من با تو بدجوری دارم تله پاتی تله پاتی

من فقط با قلب تو ، تو فقط با قلب من

من فقط چشم تو ، تو فقط با چشم من

من فقط با اسم تو ، تو فقط با اسم من

من فقط با حس تو ، تو فقط با حس من

من به تو منحصرم تو رو منحصرا می خوامت با دلم

به تو متصلم ، تو داری حق وتو

میدم حقو به تو من به جز اینکه رو تو

من جز اینکه رو تو بمونه سرم

چیزی نیست تو سرم به تو منحصرم

من دچار توام من دچار ترس یه لحظه نبود توام

با وجود توام حتی بی قرارتم

تماما من در انحصارتم

♫♫♫

آهنگ جديد بنیامین بهادری به نام تله پاتی

♫♫♫

تو فقط با قلب من در ارتباطی اونم چه ارتباطی 

من با تو بدجوری دارم تله پاتی تله پاتی

من فقط با قلب تو ، تو فقط با قلب من

من فقط چشم تو ، تو فقط با چشم من

من فقط با اسم تو ، تو فقط با اسم من

من فقط با حس تو ، تو فقط با حس من

من به تو منحصرم تو رو منحصرا می خوامت با دلم

به تو متصلم ، تو داری حق وتو

میدم حقو به تو من به جز اینکه رو تو

من جز اینکه رو تو بمونه سرم

چیزی نیست تو سرم به تو منحصرم

من دچار توام من دچار ترس یه لحظه نبود توام

با وجود توام حتی بی قرارتم

تماما من در انحصارتم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 





:: برچسب‌ها: هنگ , دانلود آهنگ جدید , آهنگ تله پاتی , آهنگ های بنیامین , دانلود آهنگ بنیامین , دانلود آهنگهای جدید , متن آهنگ تله پاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: