متن آهنگ محمد طوفانی به نام بی تو
نوشته شده توسط : همدمه تنهایی

 

بی تو

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ محمد طوفانی به نام بی تو

 

دارم با فکر برگشتت تموم شهرو میگردم

یکی رو بی هوا بازم با اسم تو صدا کردم

رو لب هام رد لبخنده ها و ولی داغون داغونم

دارم حس تو چشمامو با این عینک می پوشونم

تموم زندگیم بدون تو روی چوب حراجه

دلم سرگرم دردی شد که بی تو ناعلاجه

تموم زندگیم بدون تو روی چوب حراجه

دلم سرگرم دردی شد که بی تو ناعلاجه

♫♫♫

عذادارم ولی بی تو دیگه مشکی نمی پوشم

تنم زخمی شده اما هنوزم گرم اغوشم

عذادارم ولی بی تو به اینده امیدوارم

تو نیستی اما رویاتو هنوزم خیلی دوست دارم

تموم زندگیم بدون تو روی چوب حراجه

دلم سرگرم دردی شد که بی تو ناعلاجه

تموم زندگیم بدون تو روی چوب حراجه

دلم سرگرم دردی شد که بی تو ناعلاجه





:: برچسب‌ها: متن آهنگ محمد طوفانی به نام بی تو ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: